شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Burn It Down

Linkin Park – Burn It Down (FLAC) ♫ 


 

[Verse1]
The cycle repeated, As explosions broke in the sky
وقتی انفجارها آسمون رو به لرزه در آوردن چرخـه از نو تکرار شد
All that I needed, Was the one thing I couldn't find
تمام چیزی که نیاز داشتم تنها چیزی بود که نتونسـتم پیدا کنم
And you were there at the turn, Waiting to let me know
و تـو اونجا سر پیچ منتظر بودی تا مطلعم کنی


[Chorus]
We're building it up
ما داریم میسازیمـش
To break it back down
تا دوباره نابودش کنیم
We're building this up
ما داریم میسازیمـش
To burn it down
تا بسوزونیمش
We can't wait
بی صبرانـه منتظریم
To burn it to the ground
تا با خاک یکسـانش کنیم


[Verse2]
The colors conflicted, As the flames climbed into the clouds
وقتی شعله ها سر به فلک گذاشتن رنگ ها شروع به برخورد (یکی شدن) کردند
I wanted to fix this, But couldn't stop from tearing it down
میخواستم درستـش کنم ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و خرابـش نکنم
And you were there at the turn / Caught in the burning glow
در میان درخشـش سوزان / و تـو در پیچ گیر افتاده بودی
And I was there at the turn, Waiting to let you know
و من اونجا سر پیچ منتظر بودم تا مطلعت کنم


[Chorus]
We're building it up
ما داریم میسازیمـش
To break it back down
تا دوباره نابودش کنیم
We're building this up
ما داریم میسازیمـش
To burn it down
تا بسوزونیمش
We can't wait
بی صبرانـه منتظریم
To burn it to the ground
تا با خاک یکسـانش کنیم


[Rap Verse]
You told me yes / You held me high
بهم گفتی آره / من رو در اوج نگـه داشتی
And I believed when you told that lie
و وقتی اون دروغ رو تحویلم دادی حرفت رو باور کردم
I played that soldier / You played king
من نقش سرباز رو بازی کردم / و تو نقش شـاه رو
And struck me down when I kissed that ring
وقتی اون حلقه رو بوسیدم (بهت ادای احترام کردم)، منو زمین زدی


You lost that right / To hold that crown
برای حفظ اون تـاج / راه راست رو گم کردی
I built you up but you let me down
من ساختمـت (بهت کمک کردم) ولی تو ناامیدم کردی
So when you fall / I'll take my turn
پس وقتی داری سقوط می کنی / از فرصت استفاده می کنم
And fan the flames as your blazes burn
و شعله هایی که میسوزوننت رو مشتعل تر می کنم
And you were there at the turn, Waiting to let me know
و تـو اونجا سر پیچ منتظر بودی تا مطلعم کنی


[Chorus]
We're building it up
ما داریم میسازیمـش
To break it back down
تا دوباره نابودش کنیم
We're building this up
ما داریم میسازیمـش
To burn it down
تا بسوزونیمش
We can't wait
بی صبرانـه منتظریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد