شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

In My Remains

Linkin Park - In My Remains ♫ 


 

Separate
جدا میشم
Sifting through the wreckage
از توی خرابه ها بیرون میام
I can’t concentrate
حتی نمیتونم تمرکز کنم
Searching for a message
دنبال یه پیغام میگردم


In the fear and pain
در درد و ترس
Broken down and waiting
شکستم و منتظرم
For the chance to feel alive
تا شانس زنده بشه
Now in my remains
و حالا در بقایای من


Our promises that never came
قولهایی که هرگز جامع عمل نپوشیدن
Set the silence free
سکوت رو رها می کنه
To wash away the worst of me
تا بدترینهای من رو از من بشوره
Come apart
جدا میشم


Falling in the cracks
تو شکافها می افتم
Of every broken heart
در شکافهای قلبی شکسته
Digging through the wreckage
و میخوام به زور وارد خرابه
Of your disregard
خرابه ای از نا دیده انگاریهای تو


Sinking down and waiting
غرق میشم و منتظر می مونم
For the chance to feel alive
منتظر شانسی که زنده بشه
Now in my remains
و حالا در بقایای من
Our promises that never came
قولهایی که هرگز جامع عمل نپوشیدن


Set the silence free
سکوت رو رها می کنه
To wash away the worst of me
تا بدترینهای من رو از من بشوره
Like an army, falling
مثل یک جبهه سرباز به زمین می افتم
One by one by one
نفر به نفر


Like an army, falling
مثل یک جبهه سرباز به زمین می افتم
One by one by one
نفر به نفر
Like an army, falling
مثل یک جبهه سرباز به زمین می افتم
One by one by one
نفر به نفر


Like an army, falling
مثل یک جبهه سرباز به زمین می افتم
One by one by one
نفر به نفر
Now in my remains
و حالا در بقایای من
Our promises that never came
قولهایی که هرگز جامع عمل نپوشیدن


Set the silence free
سکوت رو رها می کنه
To wash away the worst of me
تا بدترینهای من رو از من بشوره
Like an army, falling
مثل یک جبهه سرباز به زمین می افتم
One by one by one
نفر به نفر
Like an army, falling
مثل یک جبهه سرباز به زمین می افتم
One by one by one
نفر به نفر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد