شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Boulevard Of Broken Dreams

Green Day - Boulevard Of Broken Dreams ♫ 


 

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes,
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a-

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, ah-ah, ah-ah, aah-ah
Ah-ah, ah-ah, ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fu*cked up and everything's alright
Check my vital signs
I know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone,
I walk a-

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, ah-ah, ah-ah, aah-ah
Ah-ah, ah-ah

I walk alone
I walk a-

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a-

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

 

بلوار رویاهای شکسته

در جاده ای تنها و بی عابر قدم می زنم

تنها جاده ای که می شناسم

نمیدانم که به کجا ختم می شود

ولی بخود می قبولانم که آنجا خانه است و تنها قدم می زنم

در این خیابان ساکت و خلوت قدم می زنم

در این بولوار رویاهای شکسته ام

جایی که شهر به خواب رفته است

و من در آن تنها هستم و بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

سایه ام تنها فردیست که همراه من راه می رود

و دل تنگم تنها چیزیست که می تپد

گاهی آرزو می کنم فردی آن دوردستها مرا پیدا کند

ولی تا آن زمان تنها قدم می زنم

در پایین خطی قدم می زنم که مرا از ذهنم جدا می سازد

و بر آن مرز تنهای تنها قدم می زنم

سر و گوش آب می دهم (تا بفهمم

چه چیز بهم ریخته و همه چیز آرام است

علامتهای حیاتیم را چک می کنم تا بفهمم که هنوز زنده ام

و تنها قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

سایه ام تنها فردیست که همراه من راه می رود

و دل تنگم تنها چیزیست که می تپد

گاهی آرزو می کنم فردی آن دوردستها مرا پیدا کند

ولی تا آن زمان تنها قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

بتنهایی قدم می زنم

در این خیابان ساکت و خلوت قدم می زنم

در این بولوار رویاهای شکسته ام

جایی که شهر به خواب رفته است

و من در آن تنها هستم و بتنهایی قدم می زنم

سایه ام تنها فردیست که همراه من راه می رود

و دل تنگم تنها چیزیست که می تپد

گاهی آرزو می کنم فردی آن دوردستها مرا پیدا کند

ولی تا آن زمان تنها قدم می زنم

آهنگ نوشت: حتما میدونین بعضی آهنگا چ تاثیری رو آدم داره. شبانه و تنها از کنار ی بلوار رد میشی و ب رویاهایی ک داشتی فکر میکنی و ریتم اعجاب انگیز  Boulevard Of Broken Dreams از خاطرت عبور میکنه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد