شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

A bad dream

Keane - A bad dream ♫ 


 

Why do I have to fly?
چرا باید پرواز کنم
Over every town
بر بالای هر شهری
up and down the line?
بالا و پایین این مسیر
I’ll die in the clouds above
تو اون ابرهای بالای سرم میمیرم
And you that I defend, I do not love
و تویی که ازش دفاع میکنم، دوست ندارم
I wake up, it’s a bad dream
بیدار میشم، چه کابوس وحشتناکی
No one on my side
هیشکی با من نیست
I was fighting
داشتم میجنگیدم
But I just feel too tired
ولی یکهو خیلی خسته شدم
To be fighting
که بجنگم
Guess I’m not the fighting kind
فکر کنم آدم مبارزی نیستم
Where will I meet my fate?
کی با سرنوشتم روبر ومیشم
Baby I’m a man, I was born to hate
عزیزم من یک مرد هستم، بدنیا اومدم که متنفر باشم
And when will I meet my end?
و کی با مرگم روبرو میشم
In a better time you could be my friend
در زمان جنگ تو میتونی دوست من باشی
I wake up, it’s a bad dream
بیدار میشم، چه کابوس وحشتناکی
No one on my side
هیشکی با من نیست
I was fighting
داشتم میجنگیدم
But I just feel too tired
ولی یکهو خیلی خسته شدم
To be fighting
که بجنگم
Guess I’m not the fighting kind
فکر کنم آدم مبارزی نیستم
Wouldn’t mind it
If you were by my side
من مشکلی ندارم اگه پیشم میبودی
But you’re long gone
ولی خیلی وقته رفتی
Yeah you’re long gone now
اره، حالا دیگه خیلی وقته رفتی
Where do we go?
کجا میریم
I don’t even know
حتی (اینم) نمیدونم
My strange old face
چهره پیر غریل من
And I’m thinking about those days
و دارم به اون روزها فکر میکنم
And I’m thinking about those days
و دارم به اون روزها فکر میکنم
I wake up, it’s a bad dream
بیدار میشم، چه کابوس وحشتناکی
No one on my side
هیشکی با من نیست
I was fighting
داشتم میجنگیدم 
But I just feel too tired
ولی یکهو خیلی خسته شدم
To be fighting
که بجنگم
Guess I’m not the fighting kind
فکر کنم آدم مبارزی نیستم
Wouldn’t mind it
If you were by my side
من مشکلی ندارم اگه پیشم میبودی
But you’re long gone
ولی خیلی وقته رفتی
Yeah you’re long gone now
آره، حالا دیگه خیلی وقته رفتی

ترجمه از: lyricsy.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد