شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Everybody`s Changing

♫ Keane - Everybody's Changing 

You say you wander your own land

تو گفتی که در دنیای خودت سرگردان شدی

But when I think about it

ولی وقتی درباره‌ش فکر می‌کنم

I don't see how you can

نمی‌فهمم چطوری میتونی 
You're aching, you're breaking

تو داری درد میکشی، شکسته میشی
And I can see the pain in your eyes

و من می‌تونم رَنج رو تو چشمات ببینم
Says everybody's changing

میگی همه دارن تغییر می‌کنن
And I don't know why

و دلیلشو نمیدونم

 

So little time

وقت تنگ است 
Try to understand that I'm

سعی کن درک کنی 
Trying to make a move just to stay in the game

دارم سعی میکنم تا با حرکتی تو بازی(صحنه زندگی) بمونم
I try to stay awake and remember my name

دارم سعی میکنم هوشیار بمونم و اسمم(منظور هویت) رو به یاد داشته باشم
But everybody's changing

ولی همه تغییر می‌کنن
And I don't feel the same

و من احساس مکرر بودن ندارم

 

You're gone from here

تو از اینجا رفته‌ای

And soon you will disappear

و بزودی ناپدید میشی
Fading into beautiful light

درونِ نوری زیبا محو خواهی شد
Cause everybody's changing

چون همه دارن تغییر می‌کنن
And I don't feel right

و من احساس خوبی ندارم

 

So little time

وقت تنگ است 
Try to understand that I'm

سعی کن بفهمی که من
Trying to make a move just to stay in the game

دارم سعی میکنم تا با حرکتی تو صحنه زندگی بمونم
I try to stay awake and remember my name

دارم سعی میکنم هوشیار بمونم و اسمم(منظور هویت) رو به یاد داشته باشم
But everybody's changing

ولی همه تغییر می‌کنن
And I don't feel the same

و من احساس مکرر بودن ندارم

 

So little time

وقت تنگ است 
Try to understand that I'm

سعی کن بفهمی که من
Trying to make a move just to stay in the game

دارم سعی میکنم تا با حرکتی تو صحنه زندگی بمونم
I try to stay awake and remember my name

دارم سعی میکنم هوشیار بمونم و اسمم(منظور هویت) رو به یاد داشته باشم
But everybody's changing

ولی همه تغییر می‌کنن
And I don't feel the same

و من دیگه مثل همیشه نیستم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد