شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Creep

 Radiohead - Creep   

 

 When you were here before 

وقتی قبلا اینجا بودی

Couldn't look you in the eye 
نمی تونستم توی چشمات نگاه کنم

You're just like an angel 
تو مثل یک فرشته ای

Your skin makes me cry 
پوستت منو به گریه می اندازه

You float like a feather 
تو مثل یک پر شناور می کنی

In a beautiful world 
در یک دنیای زیبا

And I wish I was special 
و آرزو می کنم که خاص بودم

You're so fuckin' special 
تو واقعا خاصی

But I'm a creep, I'm a weirdo. 
من غیر عادیم من وحشت زده و خطرناکم

What the hell am I doing here? 
من چه غلطی می کنم اینجا؟

I don't belong here. 
من متعلق به اینجا نیستم

I don't care if it hurts 
اهمیت نمیدم اگر آسیبی بزنه

I want to have control 
من باید کنترلش کنم

I want a perfect body 
من یک جسم کامل می خوام

I want a perfect soul 
من یک روح کامل می خوام

I want you to notice 
من می خوام بهت تذکر بدم که

When I'm not around 
وقتی من در این حدود نیستم

You're so fuckin' special 
تو واقعا خاصی

I wish I was special 
کاش منم خاص بودم

But I'm a creep, I'm a weirdo. 
من غیر عادیم من وحشت زده و خطرناکم

What the hell am I doing here? 
من چه غلطی می کنم اینجا؟

I don't belong here. 
من متعلق به اینجا نیستم

She's running out again, 
اون باز داره می ره (داره تموم می شه)ا

She's running out 
اون داره تموم می شه

She's run run run running out 
... داره می ره

Whatever makes you happy 
هر چی تورو خوشحال می کنه

Whatever you want 
هر چی تو بخای

You're so fuckin' special 
تو واقعا خاصی

I wish I was special... 
کاش منم خاص بودم

But I'm a creep, I'm a weirdo. 
من غیر عادیم من وحشت زده و خطرناکم

What the hell am I doing here? 
من چه غلطی می کنم اینجا؟

I don't belong here. 
من متعلق به اینجا نیستم

I don't belong here. 
من متعلق به اینجا نیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد