شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Feel

Robbie Williams – Feel ♫ 


Come and hold my hand
بیا و دستانم را بگیر
I wanna contact the living
میخواهم با میخواهم با زندگی ارتباط برقرار کنم
Not sure I understand
This role I’ve been given
مطمئن نیستم که آیا این نقشی را که
در زندگی ایفا می کنم را درک کرده باشم
I sit and talk to God
می نشینم و با خداوند صحبت می کنم


And he just laughs at my plans
و او تنها به نقشه هایم می خندد
My head speaks a language
I don’t understand
سرم به زبانی حرف میزند که نمی فهممش
I just wanna feel
Real love fill the
تنها چیزی که میخواهم اینست که عشق واقعی را احساس کنم
home that I live in
خانه ای که درون آننآن زندگی کنم


Cos I got too much life
Running thru my veins
چون تو رگهایم احساس می کنم که زندگی در جریان است
Going to waste
که در حال حدر رفتن است
I don’t wanna die
و من نمیخواهم بمیرم
But I ain’t keen on living either
ولی به حال زندگی نیز نمی گریم


Before I fall in love
I’m preparing to leave her
و قبل از اینکه عاشق آن دختر شوم
خود را برای جدا شدن از او آماده می کنم
Scare myself to death
خود را با مرگ می هراسانم
That’s why I keep on running
Before I’ve arrive
و به این خاطرست که قبل از رسیدن پا به فرار می گذارم
I can see myself coming
خود را می بینم که می آیم 


I just wanna feel
Real love fill the
تنها چیزی که میخواهم اینست که عشق واقعی را احساس کنم
home that I live in
خانه ای که درون آننآن زندگی کنم
Cos I got too much life
Running thru my veins
چون تو رگهایم احساس می کنم که زندگی در جریان است
Going to waste
که در حال حدر رفتن است


And I need to feel
Real love and the love ever after
و نیاز دارم که برای همیشه عشق واقعی را احساس کنم
I can not get enough
و از آن خسته نمی شوم
I just wanna feel
Real love fill the
تنها چیزی که میخواهم اینست که عشق واقعی را احساس کنم
home that I live in
خانه ای که درون آننآن زندگی کنم


Cos I got too much life
Running thru my veins
چون تو رگهایم احساس می کنم که زندگی در جریان است
Going to waste
که در حال حدر رفتن است
I just wanna feel
Real love and the love ever after
و نیاز دارم که برای همیشه عشق واقعی را احساس کنم
There’s a hole in my soul
و احساس می کنم سوراخی عمیق در روحم وجود دارد


You can see it in my face
و میتوانی آنرا در چهره ام ببینی
It’s a real big place
و آن سوراخ بزرگیست
Come and hold my hand
بیا و دستانم را بگیر
I wanna contact the living
میخواهم با میخواهم با زندگی ارتباط برقرار کنم


Not sure I understand
This role I’ve been given
مطمئن نیستم که آیا این نقشی را که
در زندگی ایفا می کنم را درک کرده باشم
Not sure I understand
مطمئن نیستم که آیا آن را درک کرده باشم
Not sure I understand
مطمئن نیستم که آیا آن را درک کرده باشم
Not sure I understand
مطمئن نیستم که آیا آن را درک کرده باشم
Not sure I understand
مطمئن نیستم که آیا آن را درک کرده باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد