شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Pain

Blackfield - Pain ♫ 

  here I`m standing on the seashore

اینجا روی ساحل دریا ایستادم
she`s gone, now she`s gone
اون رفته، الآن اون رفته
all the angels praying for me, as I fall, as I fall
تمام فرشته ها دارن برای من دعا میکنن، وقتی دارم سقوط میکنم
while i`m melting in the rain
وقتی دارم زیر بارون اب می شم
deep in pain
در ژرفای درد
she`s so far
اون خیلی از من دوره
will we ever meet again as friends after so long
ایا بازم همدیگرو بعد از مدتی طولانی به عنوان دوست میبینیم؟
to my nightmare with the devil
به کابوسم با شیطان
I`ll go strong, I`ll go strong
غلبه خواهم کرد
all my friends now try to save me
همه ی دوستام سعی میکنن منو حفظ کنن (از من محافظت کنن)
what a joke, what a joke
چه مسخره، چه مسخره
while I`m melting in the rain, deep in pain, she`s so far
will we ever meet again as friends after so long 2X
وقتی دارم زیر بارون اب می شم، در ژرفای درد، اون خیلی از من دوره
ایا بازم همدیگرو بعد از مدتی طولانی به عنوان دوست میبینیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد