شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

I'll Be Gone

Linkin park - I'll Be Gone ♫ 


 

Like shining oil, this night is dripping down

مثل روغن درخشان,این شب داره چکه میکنه
Stars are slipping down, glistening

ستاره ها میان پایین,میدرخشند
And I’m trying not to think what I’m leaving now

و من سعی میکنم تا فکر نکنم دارم چه چیزی رو جا میذارم
No deceiving now, it’s time you let me know.

هیچ حقه ای نباشه,وقتشه که بذاری بدونم
Let me know
بذار بدونم
(Chorus)
When the lights go out and we open our eyes

وقتی که روشنایی ها میرن و ما چشامون رو باز میکنیم
Out there in the silence, I’ll be gone, I’ll be gone.

اون بیرون در خاموشی,من خواهم رفت,من خواهم رفت
Let the sun fade out and another one rise

بزار خورشید محو بشه و یکی دیگه طلوع کنه
Climbing through tomorrow, I’ll be gone, I’ll be gone.

وقتی که برای فردا میجنگی,من خواهم رفت,من خواهم رفت

This air between us is getting thinner now

این “هوا” بین ما داره کمتر میشه
Into winter now, bitter sweet

وارد زمستون میشه,تلخه ولی شیرین
Across that horizon this sun is setting down

در امتداد آن افق این خورشید داره پایین میره
You’re forgetting now, it’s time you let me go, let me go
حالا داری فراموش میکنی,وقتشه منو رها کنی,منو رها کنی

(Chorus)
When the lights go out and we open our eyes,

وقتی که روشنایی ها میرن و ما چشمامون رو باز میکنیم
Out there in the silence, I’ll be gone, I’ll be gone.

اون بیرون در خاموشی,من خواهم رفت,من خواهم رفت
Let the sun fade out and another one rise

بزار خورشید روشناییش رو از دست بده و یکی دیگه طلوع کنه
Climbing through tomorrow, I’ll be gone, I’ll be gone
فردا رو پشت سر بزار,من خواهم رفت,من خواهم رفت
(Bridge)
And tell them I couldn’t help myself

و بهشون بگو من نتونستم به خودم کمک کنم
And tell them I was alone

بهشون بگو من تنها بودم
Oh, tell me I am the only one

اوه,بهشون بگو فقط من هستم

And there’s nothing left to stop me
و هیچ چیزی که نمونده که منو متوقف کنه
(Chorus)
When the lights go out and we open our eyes

 وقتی که روشنایی ها میرن و ما چشمامون رو باز میکنیم
Out there in the silence, I’ll be gone, I’ll be gone

اون بیرون در خاموشی,من خواهم رفت,من خواهم رفت
Let the sun fade out and another one rise

بزار خورشید روشناییش رو از دست بده و یکی دیگه طلوع کنه
Climbing through tomorrow, I’ll be gone, I’ll be gone

وقتی که برای فردا میجنگی,من خواهم رفت,من خواهم رفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد