شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

Laren U Freht Ona

Shamrain - Laren U Freht Ona ♫


 whisper my name
so i would know
touch my skin to show
that i'm still alive
break these fetters
the world has grown
around my heart
abandoned and cold
how can i live without you
there is no love without you

i've tried to become alive again
to get out of this night
i've tried to become alive
to live with a dead soul
i have tried

i cannot forget
i'm weary to try
now all my emotions
wither and die
i feel numb inside
break these fetters
the world has grown
around my heart
abandoned and cold
i cannot live without you
there is no love without you 


نامم را زمزمه کن 

تا بدانم 

پوستم را لمس کن

 تا نشانم دهی هنوز زنده ام

این زنجیر ها که در جهانم اطراف قلبم رشد

و آن را متروک و سرد کرده اند را پاره کن

چطور می توانم بدون تو زندگی کنم

بدون تو هیچ عشقی نخواهد بود 

سعی کردم تا دوباره زنده باشم 

تا خودم را از این شب بیرون بکشم 

سعی کردم تا زنده باشم 

تا با روح مرده ام زندگی کنم 

تلاش کردم 

نمی توانم فراموش کنم 

از تلاش کردم بیزار شدم 

حال تمام احساساتم 

پژمرده و مرده اند

از درونم احساس کرختی می کنم 

این زنجیر ها که در جهانم اطراف قلبم رشد

و آن را متروک و سرد کرده اند را پاره کن

چطور می توانم بدون تو زندگی کنم

بدون تو هیچ عشقی نخواهد بود

سعی کردم تا دوباره زنده باشم 

تا خودم را از این شب بیرون بکشم 

سعی کردم تا زنده باشم 

تا با روح مرده ام زندگی کنم 

تلاش کردم 

نظرات 1 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد