شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters
شبگرد

شبگرد

Nothing Else Matters

DNA

Blackfield - DNA (FLAC) 20 mb ♫

 


DNA, welcome to my DNA

دی ان ای، به دی ان ای من خوش آمدید


Stupidly you wants to stay

احمقانه است که کسی بماند


With my DNA

همراه با دی ان ای من


DNA, you cannot fix what you get

دی ان ای ، نمی تونی چیزی که گرفتی رو درستش کنی


Things that I try to forget

چیزهایی که من سعی می کنم فراموش کنم


In my DNA

در دی ان ای م



Can you forgive me?

میتونی منو ببخشی؟


For things that I've said

برای چیزهایی که گفته‌ام


Things that I've done

چیزهایی که من انجام داده ام


Go now and never come back

الان برو و دیگر برنگرد



DNA, we all got expiring dates

دی ان ای ، همه ما تاریخ انقضا داریم


Trust me there's no get away

بهم اعتماد کن ، راه فراری نیست



yektanet.com


From my DNA

از دی ان ای من


DNA, Wires of sadness and pain

دی ای ان ، سیم هایی از ناراحتی و رنج


Always remaining the same, my DNA

همیشه به یک شکل ، دی ان ای من



Disarmed by the music, there's bombs in my head

خنثی شده بع وسیله موسیقی ، بمب ها داخل سر من هستند


You'll always get burned

تو همیشه خواهی سوخت


Go now and never get back

الان برو و دیگر بر نگرد



My deadly venom, Soon I'll be dead

زهر کشنده من، من به زودی خواهم مرد


Go now my love

الان برو معشوق من


Go now and never come back

الان برو و دیگر برنگرد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد